Land Rover Range Rover vs Volkswagen Tuareg

Merhaba 4x4 Videoları takipçileri,

Bu yazımızda sizlere Land Rover Range Rover vs Volkswagen Tuareg yarışını gösteren bir video paylaşacağım. Video oldukça ilginç ve heyecan dolu. Şahsen ben bu yarışı pek adil bulmadım. Fakat genede izlerken beni heyecanlandıran bir video oldu. Bu heyecan sonrasında sizlerle paylaşmak istedim.
Range Rover oldukça güçlü kalmış burada. Gerçekten Land Rover kalitesi bu video ile tekrar gösteriliyor. Volkswagen her ne kadar iyi araçlar yapsada, arazi konusunda Land Rover ile yarışabilmesi için epey çalışması gerektiğini söyleyebilirim. Bunu neden dediğimi video sonunda anlayacağınızı düşünüyorum.

Sizlere daha önce 4x4 Araçlar Blog Sitesi başlığında, beğendiğim bir siteyi tanıtmıştım. Bu siteyi merak edenler linke tıklayarak ilgili yazıya erişebilirler. Bir başka 4x4 Videoları paylaşımında görüşmek üzere.