4x4 Videoları sitesinde sizleri neler bekleyecek?



Merhaba Değerli 4x4 sever dostlar. Sitemin bu ilk yazısında sizlere ilerleyen günlerde 4x4 Videoları sitesinde neler bulacağınızdan kısaca bahsedeceğim. Ancak ilk olarak biraz kendimden bahsedeyim. Küçüklüğümden beri arazi araçlarına, büyük araçlar yani 4x4 araçlara meraklıyım. Jeep CJ ile başlayan bu sevdam günümüzde şiddetini girerek arttırmış durumdadır. Bir de üzerine son 3 yıldır Off Road ile ilgilenmem olayın, boyutunu daha ciddi boyutlara çıkartıp bir hobi olmaktan çıkartmış ve bir yaşam tarzı haline çevirmiştir.

Hal böyle olunca boş vakitlerimin çoğunu Türkiye ve Dünyadan farklı Off Road videoları, 4x4 Videoları izleyerek geçiriyorum. You Tube ve Vimeo video izleme sitelerini açıp kafama göre bir kelime yazıyorum ve başlıyorum video izlemeye. Bazen çok beğendiğim videolar oluyor. Tekrar izlemek istediğimde de onları bulamıyorum. İşte 4x4 Videoları sitesini bu yüzden açtım diyebilirim. En azından bu siteyi açmam için bahane oldu. İlk yazıyı yazmak biraz zor olsa da, bu benim ilk blog denemem kısa sürede alışacağımı ve ilerleyen günlerde sizlerle güzel paylaşımlar yapacağımı düşünüyorum. Böylelikle hem asıl amacım olan beğendiğim videoları istediğim gibi arşivleyeceğim, hem off road videoları ve 4x4 videoları’nın en kalitelilerini sizlerle paylaşıp; benimle aynı sevdayı paylaşan dostlarıma güzel bir blog sitesi hazırlayacağım diye düşünüyorum.

İlkyazımız olduğu için konuyu fazlada uzatmaya gerek yok. Zaten başlıkta 4x4 Videoları sitesinde sizleri neler bekleyecek? Yazdım. Ve bu ileride blog siteme ekleyeceğim konular hakkında kısa bir özet yaptım.