Land Rover Defender ve Çamurla Savaşı [video]

Evet devam ediyoruz. Gezinirken beğendiğim bir videoyu daha paylaşıyorum sizlerle. 4x4 Videoları blog sitemizde Defender'ların olduğu bir video daha paylaşıyorum. Videoyu izledim ve sizlerle paylaşmak istedim.

Hiç bu kadar Land Rover Defender'ı bir arada görmemiştim açıkcası. Hepsi 4x4 marifetlerini bu videoda sergilemeye çaılşıyor.

Video da bir Defender ile ilgili çok fazla görüntü var. Bu aracın çamur içerisindeki çırpınışını ve oradan kurtulma çabası izlemeye değer. Bir 4x4 Videosu olarak izlemeye değer. Video sonunda Land Rover Defender'ın çamurla savaşının sonunu görebilirsiniz.

Defender'lar ile ilgili bildiğiniz şeyler elbette vardır. 4x4 Videoları blog sitesi olarak bu araçlar ile ilgili sürekli yayınlarımız devam edecektir. Sadece Land Rover markası ile ilgili değil diğer markalarla ilgili de yayınlarımız devam edecektir.

Bu yazının sonunda şunu diyebilirim. "Land Rover sadece arazi aracı üretir!"

İyi Seyirler.