4x4 Koca Ayakların Su Geçişi [video]

Bugün gezinirken çok enteresan bir video gördüm. Extreme off road olarak keyifli bir video. 4x4 severlerin beğenisini kazanacaktır tahmin ediyorum. Jeep CJ yılan gibi kayıp geçiyor geçitten.

Videonun özelliği 4x4 araçların hepsinin çok çok büyük lastikler kullanması. Öyle ki araçlara binmek için merdiven gerekli. Ben izlerken keyif aldım ve eğlendim açıkcası. Umarım sizde beğenirsiniz.
1:16 dakikada ki Jeep CJ sahibi epey çamurlanıyor. Eğer çamur seviyorsanız böyle bir araç yapabilirsiniz. Çamura doyacağınız garanti. Ama benim favorim bu jeep'ten sonra gelen Jeep CJ. Şahsen renkleri ve lastikleri eşsiz olmuş. Ayrıca yolu geçtikten sonraki arka koltuğun orda bir grafik var. Harika olmuş.

Neyse lafı çok uzatmadan sizi bu 4x4 Video ile baş başa bırakıyorum. 4x4 Videoları blog sitesi olarak iyi seyirler dilerim.